jueves, 18 de abril de 2013

Prácticas segunda semana

Como ya dije, la semana pasada estuve de prácticas en la unidad de neurología, la verdad es que me gustó bastante y el año que viene veré más de este mundo en otros centros y ya comentaré más como me parece. Al tener solo 5 días para cada especialidad solo te deja tiempo de observar un poquito para poder decir: "Quiero seguir aprendiendo" o "Esto no me interesa".

Esta semana en cambio estoy en traumatología. El lunes fui con dos compañeras de la universidad que también hacían prácticas en el Hospital a quirófano a ver como hacían una operación de prótesis de rodilla. Tengo que decir que me mareé un poco y que tuve que sentarme más de una vez para que no me pasara nada (ya me lo esperaba...), aun así me gustó mucho ya que el medico nos iba contando que hacía y porque lo hacía. Y ya que me dan la oportunidad, puede que nunca más pueda ver algo así en directo.

Antes y después de una prótesis de rodilla.

La semana que viene ya os contaré más. Iré hablando sobre como me va y que pienso sobre cada especialidad.

6 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahahah Avera si tinc la possibilitat de anar a alguna altre. Esque quan veus la operació entens moltes coses del que hi ha passat allà i després quan vas com a fisio ho veus d'una altre manera.

      Eliminar
  2. Eeeeeeeeeeeew!! Jo sóc super aprensiva també, i no podria ni entrar. Ui, què va. La meva germana (com suposo que sabràs) va veure fotos de la seva operació a l'esquena i tal. A mí que ni me les acosti, hahahaha.
    Quan em van operar a mí de la boca, si no em vaig desmaiar era perquè anava fins al cul de relaxants musculars... i em feia més aviat gràcia veure un trosset del meu paladar por ahí, i com els fils negres dels punts anaven i passaven...
    Neurologia deu molar molt (jo faig una optativa de neuropsicologia, i m'encanta).

    Per cert, què guai la imatge que has posat!! M'encanta, és que sembla mentida com una imatge ja canvia tot l'aspecte del blog. M'agrada molt ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahah si! Me les va enseñar a mi tabe les fotos! xD Veus jo per fotos no em fa res però estar allà ...
      De que et van operar de la boca!? O_O
      Bueno a mi neurologia quan ho feia a classe no magradava gaire i ara m'està agradant més :)

      Mercii esque era molt soso avans, tot i que vull buscar algo que m'agradi més que aquesta no m'acaba de convenser i mirar que hi poso de fondo. Tu el teu fondo que el vas fer tu o d'on el vas treure?

      Eliminar
    2. Em van treure carn del paladar i me la van cosir a les genives d'abaix perquè les tenia molt primes. M'ho han fet dues vegades ja -.-. Pregunta-li a ma germana hahaha. Anava amb el paladar en carn viva cada vegada que m'ho feien. Era molt horrible.

      El meu fons (les ratlles roses i blaves) les vaig fer jo amb el Paint (xDDD) i el header, vaig agafar la imatge de la noia escrivint i amb el Paint també vaig fer els bordes, i vaig escriure-hi a sobre el títol del blog.

      A mi el teu header m'agrada molt. ^__^

      Eliminar
    3. Osti que xungo no? xD Vaia espero que no t'ho hagin de tornar a fer!

      Hahaha pos no hagues pensat pas que ho aguessis fet amb paint! Esque t'ha quedat molt be! xD

      Eliminar