martes, 30 de julio de 2013

Acuarios

Aqui os dejo el link a mi otro blog sobre acuariofilia donde se encuentra este post!


5 comentarios:

  1. El mundo de los acuarios y peces es mucho mas complejo de lo que parece si se quiere hacer bien, verdad?
    Yo solo he tenido un pez una vez.. Cada vez que le miraba pensaba el dia en que me lo encontraria boca arriba. Un poco paranoica, yo. Jajaja des de entonces que vi que los peces no eran para mi!

    Besos!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pobre pez, esperando su destino! xD
      La verdad es que yo hace 6 meses me hubieras preguntado sobre peces y no me habria ni planteado tenerlos ya que los veia muy sosos. Y es que a mi alrededor nunca habia visto lo bonito que puede ser tener un acuario grande con decoraciones plantas y peces. Y mirame ahora hablando como si fuese una entendida de toda la vida (que no lo soy para nada xD) Pero bueno me intento informar i aprender lo más que pueda. A ver si le és util a alguien este apartado del blog!

      Eliminar
  2. Muy bien! Sobretodo recomendar no empezar con kois en acuarios! Jejeje

    ResponderEliminar
  3. Jo només he tingut un peix a la meva vida, i va ser una gran trauma. Un dia vaig estar tota la tarda a l'habitació, estudiant, jugant, no sé què fent. I quan vaig anar al menjador (on hi havia la peixera, d'aquestes rodones petites, amb un peix taronja dels típics) vaig veure que el peix estava a terra, més sec que la mojama.

    Em va saber mooooooolt de greu. Primer perquè no entenia com havia anat a parar allà, i segon perquè si hagués anat al menjador abans, potser l'hauria trobat viu i l'hauria pogut tornar a posar a la peixera.

    :'( Sniff...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahaha Els peixos són uns suicides! Per aixo la majoria de peixeres porten tapa, que sino tots a saltarrr wiiii! xD

      No et menjis el cap, són coses que pasen i si no hagues sigut aquell dia agues sigut un altre (deuria voler ser lliure com en nemo!) Hahaha ;)

      Eliminar