miércoles, 15 de mayo de 2013

¡A ponernos en forma!

Desde este lunes he empezado a correr todas las mañanas ya que desde hace 3 años o así que no hago casi nada de deporte y lo poco que hacia a la mínima ya estaba que no me aguantaba del cansancio. 
Yo siempre he sido una persona bastante deportista y atlética, estuve bastantes años haciendo taekwondo y voleibol (me encantaban los dos), pero al empezar la universidad y cambiar de ciudad lo dejé por falta de tiempo. Así que últimamente me notaba como muy baja de forma y al terminar las prácticas dije ¡Ya basta!


A parte de ser algo bueno para mi cuerpo también es bueno para otras cosas, como por ejemplo que me despierto más o menos a la misma hora siempre por la mañana (y no hago los 5 minutos mas que al final resultan 2 horas de reloj) así que luego tengo toda la mañana que ya estoy despierta y puedo estudiar tranquila.

De momento llevo 3 días, y espero poder llegar a muchos más ya que mi chico me ha prometido que si aguanto 2 semanas se vendrá conmigo a correr (a ver si cumple él con su promesa).

8 comentarios:

  1. Oooh quina enveja! A mi em falta voluntat! -.-
    A quina hora t'aixeques? Jo abans anava a córrer quasi cada dia, però per la tarda. I ara com que vaig en bici (alguns dies) ja tinc la sensació que faig l'esport mínim, tot i que en el fons sé que no és per res suficient.

    Segur que el teu xicot complirà la promesa, i és molt maco anar a córrer en parella, no? Jo l'únic que hi vaig anar en parella quasi acabem a urgències hahaha, li va donar un yuyu!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dons normalment m'aixeco cap a les 8:30 per a les 9 i pico (cap a les 10 xD) ja poderme posar a fer feina. Home,.. depen de quan de rato et passis a la bici ja esta be xD
      I per falta de voluntat .. Jo havia intentat anar a correr varios cops pero mira per fer algo, pero aquest cop ho necessito.. u_u
      Hahaha la veritat es que no sel veu molt combençut .. Crec que m'ho va dir per riures de mi perque sempre començu coses i les deixu al cap de res hahahah xD

      LOL de veritat? hahah pero que vau fer una maraton de 1 hora o que per acabar així? xD

      Eliminar
    2. Hihihi, bueno això d'urgències era una mica exagerat... Es va marejar molt i es va haver d'estirar a terra i jo pujar-li les cames, sas? Però em vaig preocupar molt. No estava acostumat a córrer i es va forçar massa.

      Jo no podria aixecar-me a aquesta hora a no ser que tingui classe o alguna cosa. I com que no tinc mai classe, em costa sempre horrors aixecar-me -.-

      Eliminar
    3. Osti, vaia tela .. xD Wenu sort que no va ser res hahaha

      Jo tabe ho pensava (i ja havia fracassat diversoso cops) pero ara al estar acostumada a despertarme a aquesta hora o mes aviat per anar a practiques ha sigut més facil ^__^

      Eliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! Hahaha
      A mi m'agradaria apuntarme en un gimnàs per fer body combat, pero no tinc suficient temps...pots intentar compaginartho!
      Hahah una mica "especial"? xD

      Eliminar
  3. Uala! Doncs jo justament aquesta setmana he comensat a correr també! Em considero esportista, pero feia temps que la meva activitat física estava pels terres.. I NO podia ser! I menys ara que bé el bon temps i bé de gust fer esport i posar-se en forma... veritaat?!

    Espero poder aguantar la rutina i que això no es quedi en un intent desesperat de fer esport i ja està... Ja ens aniràs explicant el teu progrés ;)!

    Petoons!
    ( Se'm fa taaan extrany comentar en català pels blogs... i mira que el parlo sempre xDD!)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Primer de tot t'agreeixo que em llegeixis! :D hahah
      Dons avera ànims i avera si aguantem (que estic com tu eee que no se si es un rampell o realment durarà molt)! Si si de moment no he posat res de quan aguanto correns perque és vergonyós xD Quan millori llavors ja ho podre posar!

      A mi també, com que llegeixes en castella llavors respondre en catala es com.. si extrany heheh)

      Merci maca per el comentari :)

      Eliminar